با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ خارج شدن نیروهای بازنشسته از آموزش و پرورش!
زیارت عاشورا

به گزارش زمان به نقل از خبرگزاری فارس علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص موضوع نیروی انسانی آموزش و پرورش و احتمال کمبود نیرو در سال تحصیلی جدید با اجرای «مصوبه عدم به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی»، اظهار داشت: اکنون در انتظار اقدام مجلس درباره این مصوبه هستیم که اگر به شورای نگهبان ارائه شود باید ببینیم نظر این شورا در خصوص مصوبه مجلس درباره بازنشستگان چه خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر این مصوبه در شورای نگهبان تصویب شود، آیا باید حدود 30 هزار نفر از آموزش و پرورش خارج شوند؟»، گفت: این موضوع اصلاً بحث آموزش و پرورش نیست و موضوع کل کشور است زیرا آموزش عالی، مجلس، قوه قضائیه و به طور کلی تمام قوا را در بر می‌گیرد.

زرافشان با بیان اینکه اگر این مصوبه در شورای نگهبان تصویب شود، با مشکل مواجه می‌شویم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از ابتدای سال، ساماندهی نیروی انسانی را با فرض استفاده از این افراد انجام داده‌ایم، منتظر هستیم که آیا مجلس این مصوبه را ارسال می‌کند یا اینکه در نظر دارند برای سال آینده در نظر بگیرند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر این مصوبه تصویب شود باید خیلی سریع بازنگری در ساماندهی داشته باشیم و نیروهایی را جایگزین کنیم و اگر این مصوبه تصویب نشود خوشبختانه مشکل خاصی برای سال تحصیلی جدید نخواهیم داشت.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:, | 9:18 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |